19.10.2017

Söğüt

Lütfen bekleyiniz 
Paranız yatırılıyor

        Kanımı içiyorum
              Çekilen tırnaklar
                    Ceplerimde. 

Tutarı kabul ediyor musunuz?

         Mecbur
               Başka bir hayat 
                    Yaşayamadım. 
         Kemoterapide bir adem
         Başında bir kabil. 

Başka işlem yapmak istiyor musunuz?

          Emanetmiş nefesim
                Hıyanet engel. 
                     Korkuya bağlanmış
          Kuduracak bir köpek 
          İnsan.

Hayır. 
Kartımı unutmuyorum. 

                          Yakarmadığım günler 
          Peşim sıra gelecek 

                                       Unutuyorum. 

          Göğsümde yeşermiş 
          Başaktan bir söğütü
          Kestim.
          Altında Karacaoğlan.
          Dallarından urgan
          Boynumda.

Oğuzhan Kaymaz

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder